Hivatkozási név: KER-SZOFT

KER-SOFT SZÁMÍTÁSTECHNIKAI KFT.

Típus:
vállalat
Alapítás időpontja:
1992
Címe:
  • 1119 Budapest, Szombathelyi tér 14.
Alapítók:
n.a.
Tevékenység legfőbb céljai, területe

SZOFTVER LICENC GAZDÁLKODÁS

Cégünk több mint 20 éves gyakorlattal rendelkezik a különböző gyártók szoftvereinek licencelésében, értékesítésében. E tapasztalatra támaszkodva vásárlóink számára valódi segítséget tudunk nyújtani a termékek beszerzési, licencelési és a ténylegesen szükséges mennyiségek kérdéseiben. Szoftver auditoraink felmérik az ügyfelek meglévő szoftvereit, licenceit, és a felhasználási igények alapján javaslatot tesznek a legmegfelelőbb beszerzési konstrukciókra, mennyiségekre.

RENDSZER TERVEZÉS, INFRASTRUKTÚRA TERVEZÉS

A Ker-Soft a kezdetektől foglalkozik rendszertervezéssel, implementálással és a rendszer upgrade-ek kapcsán felmerülő infrastruktúra tervezéssel.

RENDSZERFELÜGYELET

Cégünk 1995 óta részt vesz rendszer felügyeleti projectekben. Mostanára ez az üzletágunk számos projekten – különböző rendszer felügyeleti rendszereket implementálva – bizonyította szakértelmét.

Tanácsadóink segítenek az ügyfeleknek kiválasztani a legmegfelelőbb rendszerfelügyeleti megoldást – figyelembe véve az ügyfelek igényeit és a rendelkezésre álló infrastruktúrát -, majd részt vesznek a választott rendszer felépítésében és a bevezetést követő támogatásban. Néhány nagy rendszer felügyeleti termékcsaláddal dolgozunk: az IBM Tivoli, a _betasystems, CA Unicenter, Microsoft Systems Management Server, Microsoft Operation Manager. A legfontosabb rendszer felügyeleti szolgáltatásaink a Service Desk, a Desktop management, a Server & Application Management, és az Identity & Access Management.

IT BIZTONSÁGI FELMÉRÉS

Vizsgázott szakértőink elvégzik az IT rendszer átvilágítását és belső auditálását ISO és a hatályos jogi szabályozás szerint, valamint javaslatot tesznek a feltárt problémák hiányosságok elhárítására, az ehhez szükséges hardver és szoftver beszerzésekre, az elvégzendő feladatok meghatározására.

INFORMATIKAI ÜZEMELTETÉS

E szolgáltatásunk keretében üzemeltetési szolgáltatás teljes skáláját biztosítjuk ügyfeleink számára: forró drótos szolgáltatást, egyedi, cégre szabott segítségnyújtást – beleértve a rendszeres időszakos karbantartást, hiba bejelentések megoldását, napi üzemeltetési folyamatokat. Szolgáltatásunk nyomon követhető a Ker-Soft internetes Help-desk rendszerében, mely az ITIL előírásai alapján működik. Ügyfeleinkkel SLA-t – szolgáltatási szint szerződést – kötünk, amely a szolgáltatás szintjét, minőségét garantálja. Szakembereink a kérések és problémák lehető leggyorsabb megoldásához a távoli hozzáférések minden lehetőségét igénybe veszik (RAS, VPN).

CRM – ÜGYFÉLKAPCSOLAT MENEDZSMENT

A Microsoft Dynamics CRM Gold certified partnereként ügyfeleinknek az üzleti igényeinek megfelelő testre szabott ügyfélkezelési rendszert biztosítunk. A rendszer kialakítását az igényfelmérési, rendszer tervezési lépésektől kezdődően, testre szabással, szükség esetén egyedi fejlesztéssel támogatjuk. Ezt követően fokozott hangsúlyt fektetünk a képzés és az üzemeltetés kérdéseire.

 

DOKUMENTUM MENEDZSMENT

A vállalatoknál nagy mennyiségű adatok keletkeznek – papíron, formanyomtatványon, számla formájában vagy elektronikusan -, amelyeket megfelelően szisztematikusan kezelve a manuális adatfeldolgozást minimálisra tudjuk csökkenteni. A Beta Systems Enterprise Content Management rendszere iparág specifikus megoldásokat ajánl és biztosítja a biztonságos és hatékony dokumentum kezelést. Kész megoldásai vannak a banki-, a biztosítási-, államigazgatási-, valamint az ipar, a kereskedelem és a szolgáltatás területén. A rendszer a dokumentumokon szereplő adatokat beolvassa, előkészíti, feldolgozza, osztályozza, archiválja. Speciális scanner/szortírozó berendezések segítik mindezeket a funkciókat. A számlák feldolgozási folyamata integrálható ERP rendszerekkel, mint például az SAP-val.

ALKALMAZÁS FEJLESZTÉS

Tapasztalati számok mutatják, hogy nem lehetséges minden megoldásra már elkészült sztenderd terméket találni. Ügyfeleink számára tervezünk és kivitelezünk egyedi fejlesztésű rendszereket, így cégünk szállított többek között a Hulladék Feldolgozó számára egy egyedi fejlesztésű logisztikai rendszert, megemlíthetjük a Tesztmestert, ami egy a közlekedési vállalatok számára fejlesztett sztenderd oktató rendszer.

A Ker-Soft windows alapú alkalmazásokra épülő komplett technikai megoldásokat valósít meg. Az általunk készített programok sajátossága, hogy “kilépünk a PC dobozából”, kapcsolatot létesítve speciális hardverekkel (mint például szavazó rendszerek). Legfőbb példa erre: Tévés vetélkedők szoftvereit fejlesztettük.

Felső vezetői
n.a.
Meghatározó egyéniségek, kulcsszemélyek
n.a.
Számítástechnikai fejlesztések/termékek/Projektek

1997

Microsoft Certified partneri cím megszerzése (Microsoft Certified Solution Provider és Microsoft Developer Dealer.) A Ker-Soft a Microsoft Visual Studio kiemelt támogatója.

1998

Közlekedési vállalat rendszereinek infrastrukturális tervezése, migráció Microsoft alapú operációs rendszerekre.

  • IFABO 98 – Téma: Rendszer menedzsment (CA-Unicenter)
  • Compfair 98 – A Microsofttal közös standon a Visual Studio és MSDN reklámozása.

1999

Rendszer felügyeleti projektek: 2000-nél több desktop-, hálózat- és szerver felügyelete.
Szoftver audit 80 pénzügyi befektető cégnél. A különböző programozási nyelveken megírt és különböző operációs rendszereken futó alkalmazások átvilágítása, a törvényi előírásoknak való megfelelést vizsgálva.

2000

Egyedi fejlesztések médiák számára – “Legyen Ön is Milliomos” TV-s vetélkedő informatikai lebonyolítása. Részt vétel egy közlekedési vállalat rendszereinek infrastrukturális implementációs tervezésében, és üzemeltetésében.

2001

Az egyik legnagyobb hazai rendszer felügyeleti megoldás megvalósításában részt vétel – több mint 10 000 munkaállomás felügyelete, a hálózati szerver felügyelettel és help-desk megoldással integrálva.

2002

További rendszer felügyeleti megoldások implementációja jelentős hazai cégeknél – közlekedési vállalatnál, állami intézménynél, gyógyszergyárnál. A CA Service Desk termék lokalizálása..

2003

Az RTL Klub csatornán bemutatott “IQ – Az Ország Tesztje” vetélkedő sorozat informatikai lebonyolítása.

2004

Help desk rendszerek bevezetése és a bevezetést követő támogatás pénzintézetnél, vegyipari vállalatnál.
A Ker-Soft megjelenik egy új, saját fejlesztésű termékkel a piacon: a “Tesztmester” gépjármű oktató rendszerrel. A Tesztmester szoftver egyedi alkalmazásként, mint oktató rendszer elérhető a KRESZ szabályait tanulni vágyók számára. A termék még ebben az évben kiegészül a közlekedési vállalatok számára fejlesztett vizsgáztató modullal.

2005

Közlekedési vállalat rendszereinek infrastrukturális megtervezése, Microsoft szerverpark konszolidációja és üzemeltetése. Rendszer felügyeleti megoldás tervezése, bevezetése és üzemeltetése.

2006

Nyitás az üzleti alkalmazások, üzleti tanácsadás irányába:
CRM rendszer bevezetése a Ker-Soft-nál, valamint egy on-line média cégnél – a lapkiadás funkciók implementálása. Részt vétel a központosított közbeszerzésben a CA biztonsági szoftvereivel.

2007

Portfolió bővítés – partneri megállapodás a Betasystems AG-val és az IBM-mel. CRM bevezetés egy fejlesztő cégnél. Saját CA Help Desk rendszer upgradje 11.2-re.

2008

CA Unicenter termék testreszabása, bevezetése pénzintézetnél. CRM rendszer implementálása lapkiadó vállalatnál. Egyedülálló dokumentum feldolgozó rendszer bevezetése egy közlekedési vállalatnál és egy biztosító társaságnál. Egy reptér teljes IT rendszerének a felmérése, tanácsadás és az IT működésének átszervezése. Intelligens kártya tanácsadási tevékenységek.

2009

Magyarországon az első CA Service Desk r12-es bevezetése egy informatikai szolgáltató cégnél. CA Service Desk 6.0 upgrade r12-re egy állami vállalatnál. AD és Exchange migráció pénzintézetnél.

2010

A Microsoft System Center Service Manager alkalmazás első magyarországi bevezetése egy országos energiaszolgáltató vállalatnál. A CA ARCserve szoftverére alapozott mentési megoldás kialakítása pénzintézeteknél, gyógyszergyárnál, fejlesztő cégnél és gyártó cégnél. Vezető energia szolgáltató cégnél bejövő számla automatikus feldolgozása SAP környezettel integrálva. Cégünk az IBM Rational fejlesztő eszközök minősített viszonteladója.

2011

Microsoft System Center Service Manager alkalmazás bevezetése a fejlesztési igények -, és incidensek kezelésére egy biztosító társaságnál. Quest szoftver bevezetése a Sharepoint kezelésére egy közlekedési vállalatnál; a virtuális környezet támogatására egy pénzintézetnél. CA mentési megoldás tervezése és szállítása egy pénzügyi szolgáltató cég számára. Quest Software képviselet kialakítása.

2012

Active Directory rendszerek felmérése egy energiaipari cég és egy állami vállalat számára. Adat visszaállítási teszt CA ArcServe megoldással egy nemzetközi tanácsadó cégnél. Partneri kapcsolat a JetBrains fejlesztőeszköz gyártó céggel. Dell Software disztribúció felépítése.

2013

Microsoft System Center Service Manager bevezetése államigazgatási intézménynél. Járművezetői vizsgáztató rendszer kialakítása SAP Learning Solution megoldással egy közlekedési vállalatnál.
Adatmentési rendszer megújítása Európa egyik legnagyobb elektronikai cégének magyar leányvállalatánál.

2014

CA Service Desk Manager r.12.9 megoldás implementációja az ITIL nemzetközi keretrendszer alapján, több-tenantos struktúrában, egy nemzetközi energiaipari cég IT szolgáltatójánál. Az Incidens-, Probléma -, Igény-, Változás-, és Konfiguráció kezelés, SLA kezelés és a Szolgáltatás katalógus kiterjesztése folyamatosan zajlik a CEE régió leányvállalatainál.
SharePoint kezelés támogatása Dell Software eszközökkel egy állami intézménynél.

Átalakulások

1992-1996 Kerorg-Soft

A Ker-Soft elődvállalatának működése. Kezdeti tevékenysége a Computer Associates – Clipper fejlesztő eszközeinek forgalmazása, informatikai támogatása, és a felhasználók képzése. Több mint 1000 ügyfelet, fejlesztő céget támogatunk fejlesztő eszközökkel.

1996

Megalakul a Ker-Soft Kft. A Ker-Soft nevéhez fűződik a legnagyobb CA fejlesztő eszköz konferencia sorozat, a Technicon?96 hazai lebonyolítása. Partneri megállapodás a Computer Associates Rendszerfelügyelet megoldásaira

Érdekességek

A Ker-Soft elődjét, a Kerorg-Softot 1992-ben alapítottuk. Kezdeti tevékenységünk a CA-Clipper forgalmazójaként a termék disztribúciója és a fejlesztők szakmai támogatása volt.

Az egyre komplexebb feladatok ellátására, az ügyfelek bővülő igényeinek kiszolgálására bővítettük szakértői csapatunkat.

További partneri kapcsolatot építettünk ki a világ vezető informatikai szállítóival, a Microsofttal, az IBM-mel, ezzel is gazdagítva szakértelmünket a megoldás és termék portfoliónkban.

Több mint 10 éves tapasztalattal rendelkezünk informatikai rendszerek bevezetésében, üzemeltetésében és felügyeletében. Jelentős tapasztalatot szereztünk Help desk rendszerek bevezetésében és üzemeltetésében olyan nagyvállalatoknál, mint a helyi közlekedési vállalatok, gyógyszergyárak vagy a Magyar Posta.

A Ker-Soft számos nagy hazai cég felügyeleti rendszerét tervezte meg vezető nemzetközi szoftvergyártók termékeinek felhasználásával (CA, IBM, Microsoft, formcraft [korábban: Beta Systems Software AG]).

A Microsoft ügyfélkapcsolat kezelő rendszerét, a Microsoft Dynamics CRM -et választva nyitottunk az üzleti alkalmazások irányába is.

Új lehetőségek után kutatva bővítettük szakértelmünket a Content Management témakörben. Ma az egyik piacvezető content management rendszer, a formcraft hivatalos képviseletét látjuk el a Közép-, Kelet-Európai régióban.

2010 nyarán a Quest Software termékek disztribútorává váltunk, Windows Management termékkör fókusszal. Ez a termékkör a Microsoft infrastruktúrát üzemeltetők életét hivatott megkönnyíteni.

Szakértőink minősítései

Microsoft Certified Professional (MCP)

Microsoft Certified System Engineer (MCSE)

Microsoft Certified Technology Specialist (MCTS)

Microsoft Dynamics Certified Professional

Microsoft Sales Specialist

Microsoft Specialist

CA eTrust Threat Management Certification

CA SmartTM Technical Advanced Certification

CA Accredited Associate

 

VMware Professionals

Dell Software

Betasystems

ITIL

Adobe

 

 

Forrásmunkák

Létrehozva: 2019.11.01. 19:09
Utolsó módosítás: 2019.11.01. 19:09